FAQ - Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Nic bardziej prostego! Kiedy znajdziesz odpowiedni produkt kliknij "dodaj do koszyka"✨ Następnie dodaj kolejne produkty do swojego koszyka, albo kliknij "realizuj zakupy". Ostatnim krokiem będzie uzupełnienie swoich danych do wysyłki w formularzu i opłacenie zamówienia, wybraną przez Ciebie metodą płatności💸

Kiedy moje zamówienie przejdzie do realizacji?

Zajmiemy się realizacją Twojego zamówienia, kiedy tylko zaksięgujemy wpłatę💲

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Możesz się z nami skontaktować po przez formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej, kontakt mailowy: kontakt@lorana.pl, a także po przez nasze media społecznościowe🤩

 

METODY PŁATNOŚCI

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU, płatnością mobilną BLIK, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą, a także tradycyjnym przelewem na rachunek: 44 1140 2004 0000 3402 8302 8594 podając w tytule numer zamówienia😋

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem?

Oczywiście! W tym wypadku prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.

Przykładowy tytuł: Alicja Kowalska, ul. Kowalska 3/3, 01-234 Warszawa, Polska, ala.kowal@gmail.com LOR12345 💚

 

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

 

Do kiedy mogę anulować swoje zamówienie?

Twoje zamówienie może zostać anulowane w momencie, kiedy nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy nie zwlekać i poinformować nas o tym najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia!⏰

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić kolor, rozmiar, a nawet adres dostawy?

Oczywiście! Jeśli Twoje zamówienie nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji, możesz dokonać zmian. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila kontakt@lorana.pl, albo po przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej. Podobnie jak w przypadku anulowania zamówienia, zrób to niezwłocznie!⏰

 

REKLAMACJE

 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację, jeśli produkt posiada wadę?

W momencie, kiedy otrzymasz produkt, który nie jest w stanie idealnym, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@lorana.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru, albo zwrócimy pieniążki!🤑

 Co jeśli w moim zamówieniu brakuje produktów?

Zazwyczaj, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki czemu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Właśnie z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny🎀

Jaki jest czas na dokonanie zwrotu towaru?

Masz aż 14 dni na dokonanie zwrotu towaru, od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informację skontaktuj się z nami⏰✨

W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?

Wszystkie przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator📯

 

CZAS DOSTAWY I JEJ KOSZT

 

Jaki jest koszt wysyłki?

Dostawa jest u nas zawsze darmowa! Niezależnie od wartości zamówienia💸🤑

Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?

Zamówienie możesz śledzić na stronie: https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki💜

Czy mogę zapłacić za zamówienie za pobraniem?

Niestety nie, w razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem🎀

Jak długo mam czekać na swoje zamówienie?

Pracujemy ciągle nad tym, aby nasze zamówienia były realizowane jak najszybciej. Większość z nich dociera w około 10 dni roboczych od momentu zamówienia. Czasami z powodu opóźnień u przewoźnika, dostawa może się wydłużyć do maksymalnie sześćdziesięciu dni roboczych💛

Dlaczego status mojej przesyłki od dłuższego czasu się nie zmienia?

Numery przesyłek aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni, prosimy wówczas o kontakt💛

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy w Polsce własnego magazynu.